Готель
ГОТЕЛЬ «LARK» – КОМФОРТНЕ ПРОЖИВАННЯ В БЕРЕГОВО (ЗАКАРПАТТЯ)

Ми раді вітати Вас у нашому новому Готелі «LARK», в якому кожен знайде комфорт та затишок. Номери Готелю побудовані відповідно до європейських стандартів та оснащенні усім необхідним для гарного відпочинку.
Ми потурбувалися, щоб предмети інтер’єру, які використані в дизайні, відповідали екологічним нормам і сучасним вимогам. Всі номери оснащенні: кондиціонерами, кабельним ТБ, безкоштовним Wi-Fi, просторими шафами, сейфом для цінних речей. Просимо взяти до уваги, що відвідування басейнів оплачується окремо. Готельно-ресторанний комплекс «LARK» є філією комплексу “Жайворонок”.
Отже, для всіх проживаючих готелю «LARK» діють знижки на басейн як і для проживаючих готелю “Жайворонок”. Бронювання номерів : за номером телефону: 38 (068) 580 5786

Типи номерів
одна простора світла кімната, санвузол з душем ...
600 грн
одна простора світла кімната, санвузол з душем ...
700 грн
одна велика тримісна кімната, санвузол з душем ...
700 грн
одна велика простора кімната, санвузол з душем....
800 грн
Умови та Правила проживання
Вам обов’язково сподобається гарний сучасний інтер’єр, який дозволить відчути себе як вдома. На прохання наших Гостей надається додаткове спальне місце на розкладному дивані, при замовленні номеру типу «Стандарт двомісний – покращений» або напівлюкс (150 грн/доба). Діти до 5 років розміщуються...
Галерея

«LARK» – це сучасний затишний Готель,
що є окремим корпусом Готелю «Жайворонок»
Забронювати номер Ви можете зателефонувавши за номером: +38 068 580 5786

ГОТЕЛЬ «LARK» БЕРЕГОВО

 

Якщо Ви завітали в місто Берегово і шукаєте місце, де можна зупинитись на необмежений період часу, до Ваших послуг сучасний готель «LARK», який є філією оздоровчого комплексу «Жайворонок».   Готель розташований на відстані 3,5 км від основного комплексу. Наше містечко приваблює туристів мальовничими краєвидами та унікальними термальними басейнами, які є відомими на всю Україну. Наш Готель дає змогу Вам насолодитись містом та отримати задоволення від конфорту номерів. Готель «LARK» пропонує своїм Гостям сучасні номери і гарне обслуговування. В закладі передбачені номери декількох типів, які мають різну конфігурацію та види спальних місць. Постояльцям доступні номери типу: стандарт двомісний, стандарт двомісний покращений, стандарт тримісний та напівлюкс.

Незалежно від типу номеру в апартаментах є все необхідне для комфортного перебування, а саме безкоштовний Wi-Fi, кабельне телебачення, кондиціонер, сучасні меблі та санвузли. Проживання в Берегово Закарпаття користується великим попитом не тільки серед українців, але і туристів із-за кордону, тому сервіс і умови в готелі відповідають сучасним вимогам і нормам.

ГОТЕЛЬ «LARK» – КОМФОРТНЕ ПРОЖИВАННЯ В БЕРЕГОВО (ЗАКАРПАТТЯ)

 Готель «LARK» – це місце, яке задовольнить навіть найвибагливішого туриста.
У нашому закладі розділяють комфорт та затишок не тільки гості термальних басейнів оздоровчого комплексу «Жайворонок», а й гості, що завітали в місто на відрядження чи зупинились відпочити в довгій дорозі. Адміністрація Готелю створила умови, за яких перебування у готелі буде комфортним незалежно від періоду бронювання і класу номеру. Якщо Ви шукаєте Готель у місті Берегово за помірною ціною і з гарними умовами – «LARK» буде оптимальним варіантом.

Затишний інтер’єр готелю дозволить Вам відволіктись від буденності і добре відпочити. Незаперечною перевагою готелю «LARK» є безкоштовна парковка з охороною та відеонаглядом. Тож, якщо Ви подорожуєте на власному авто, Вам не доведеться шукати парковку і витрачати додатковий час, який можна витратити на відпочинок.

Відвідуючи готель «LARK», можна не турбуватися про харчування, оскільки для наших Гостей працюють кафе і ресторан, де можна смачно поїсти. Страви представлені на різний смак та гаманець.
Отже, готель «LARK» – це ідеальне місце, де можна зупинитися усією сім’єю, чи навпаки, усамітнитися для роботи чи індивідуального відпочинку.

ОСНОВНІ ТА ДОДАТКОВІ ПОСЛУГИ ГОТЕЛЮ

Споживач без додаткової оплати отримує наступні послуги:
У вартість номеру включено надання необхідного інвентарю, наприклад, чайнику чи праски. На прохання гостя, також без додаткової оплати,  мають право на заміну постільної білизни та рушників; доступ до необхідних засобів гігієни; прибирання у номері; вільне користування інтернетом та консультації про місто і його локацій. На прохання Гостя адміністрація Готелю може розбудити Вас у певний час. Також передбачені умови, за яких у Вас є можливість зберегти всі цінні речі у сейфах, щоб не турбуватись про їх зникнення. Додатковою послугою також є користування безкоштовної парковки.

Додаткова сплата буде здійснюватись за: послуги харчування, що доступні у кафе і ресторані; прання ваших особистих речей; відвідування римської бані.

Чекаємо на Вас у нашому оздоровчому комплексі «LARK» в м. Берегове, Закарпатської області. Гарантуємо Вам гостинність та добрий відпочинок! Сподіваємося, що Наш готель стане улюбленим місцем, куди захочеться повернутись ще багато разів.

 

Вам обов’язково сподобається гарний сучасний інтер’єр, який дозволить відчути себе як вдома. На прохання наших Гостей надається додаткове спальне місце на розкладному дивані, при замовленні номеру типу «Стандарт двомісний – покращений» або напівлюкс (150 грн/доба). Діти до 5 років розміщуються у номері безкоштовно, без надання додаткового спального місця.
Також Ви можете скористатися безкоштовною парковкою, яка знаходиться під охороною і відеонаглядом.

 

ПРАВИЛА ПРОЖИВАННЯ У ГОТЕЛІ

Заселення починає здійснюватися з 14:00, а виїзд потрібно здійснити до 12:00.

    1. Загальні положення

     

    1.1. Даними Правилами проживання у Готелі регламентуються відносини між оздоровчим комплексом “Lark” (надалі іменується – “Готель”) та споживачами і замовниками готельних послуг та встановлюються основні вимоги щодо правил користування Готелем.

    1.2. Дані Правила проживання у Готелі розроблені відповідно до Правил користування готелями й аналогічними засобами розміщення та надання готельних послуг, затвердженими наказом Державної туристичної адміністрації України від 16 березня 2004 р. №19.

    1.3. Гість зобов’язаний дотримуватись Правил проживання у Готелі та Правил пожежної безпеки.

    1.4. Якщо Гість неодноразово порушує Правила проживання у Готелі та/або Правила пожежної безпеки, що призводить до матеріальних збитків, та/або створює незручності для інших споживачів, Готель має право відмовити у поселенні або розірвати договір (здійснити виселення).

    1.5. Готель гарантує Гостям дотримання конфіденційності. Споживачі Готелю беруть до уваги і не заперечують проти використання на території Готелю системи відеоспостереження за винятком туалетних кімнат і готельних номерів. Готель залишає за собою право надавати на запит уповноважених державних органів всі необхідні їм відомості та інформацію.

    1.6. Паління в Готелі заборонено. Адміністрація Готелю залишає за собою право накласти на гостей штраф за порушення норм протипожежної безпеки, паління в недозволених місцях та непокору законним вимогам адміністрації.

    1.7. Відгуки та пропозиції по роботі Готелю можна залишити у адміністратора Готелю або на сайті Готелю.

    1.8. Графік роботи Готелю цілодобовий.

    1.9. Встановлена у Готелі розрахункова година — 12 год 00 хв за київським часом.

    1.10.  Встановлена у Готелі година заїзду в номер 14 год 00 хв за київським часом.

    1.11. При розміщенні дітей віком до 5 років із батьками в одному номері без надання додаткового ліжко-місця, плата за проживання дітей не стягується (за проживання дітей віком старше 5 років, яким надається окреме ліжко-місце стягується додаткова плата у розмірі 150 грн).

    1.12. Готель надає споживачу без додаткової оплати такі види послуг:

    • виклик швидкої допомоги;
    • побудка у визначений час;
    • виклик таксі;
    • доступ до інтернету на території Готелю через Wi-Fi зв’язок;
    • заміна рушників та постільної білизни;
    • довідкова інформація по місту;
    • наявність у номері відповідних засобів гігієни;
    • щоденне прибирання у номері (на прохання Гостя);
    • користування сейфом у номері;
    • надання спеціально відведених місць для паркування чи стоянки транспортних засобів;
    • надання необхідного інвентарю (праска, чайник).

     

    1.13. Готель надає Гостям за додаткову оплату наступні види послуг:

    • послуги харчування (ресторан, бар);
    • римська баня;
    • прання особистих речей.

     

    1.14. Зміна постільної білизни, рушників проводиться не рідше одного разу в три доби.

    1.15. Контроль за дотриманням споживачами даних Правил здійснює Служба прийому і розміщення Готелю.

    1. Визначення термінів

     

    У Правилах проживання у Готелі терміни вживаються у наступному значенні:

    – споживач (Гість) — фізична особа, яка отримує послуги розміщення;

    – замовник — фізична або юридична особа, в тому числі, суб’єкт туристичної діяльності, яка укладає відповідний договір на надання Готельних послуг від імені та на користь споживача і здійснює оплату за цим договором (надає гарантії щодо оплати за цим договором);

    – служба прийому і розміщення Готелю (рецепція) – служба, яка займається прийомом, реєстрацією, поселенням і виселенням Гостя;

    – готельна послуга — дії (операції) Готелю з розміщення споживача шляхом надання номера (місця) для тимчасового проживання в Готелі, а також інша діяльність, пов’язана з розміщенням і тимчасовим проживанням. Готельна послуга складається з основних та додаткових послуг, що надаються споживачу при розміщенні та проживанні в Готелі;

    – номер — окреме приміщення, обладнане меблями, що складається з однієї або декількох кімнат, придатних для тимчасового проживання;

    – бронювання – процес замовлення основних і/або додаткових послуг у Готелі, з метою отримання їх в обумовлені терміни конкретним споживачем або групою споживачів;

    – підтвердження заброньованих послуг – згода Готелю щодо виконання замовленого обумовленого переліку основних і додаткових послуг згідно з заявкою;

    – відмова в бронюванні послуг – відмова Готелю в бронюванні основних і додаткових послуг Готелю у визначений договором термін;

    – анулювання – відмова замовника від заброньованих послуг. Анулювання поділяється на три види: своєчасне анулювання, пізнє анулювання, неприбуття;

    – своєчасне анулювання – відмова замовника від використання заброньованих   послуг   не пізніше ніж за три доби до дати запланованого заїзду або в обумовлені договором терміни;

    – пізнє анулювання – анулювання у термін не пізніше, ніж за одну добу до дати запланованого заїзду або в обумовлені договором терміни;

    – неприбуття – фактичне неприбуття споживача, групи споживачів до Готелю у день заїзду або ануляція заброньованих послуг менше ніж за 24 години до вказаної дати поселення;

    – дата заїзду – дата прибуття Гостя до Готелю;

    – дата виїзду – дата виїзду Гостя із Готелю;

    – ранній заїзд – заїзд Гостя до Готелю до розрахункової години;

    – пізній заїзд — заїзд Гостя пізніше розрахункової години чи заброньованої дати;

    – ранній виїзд — виїзд Гостя раніше заброньованої дати;

    – пізній виїзд – виїзд Гостя з Готелю після розрахункової години в день виїзду;

    – розрахункова година – 12.00 година дня за київським часом, при настанні якої Гість повинен звільнити номер у день виїзду і після якої здійснюється заселення у Готель.

     

    1. Порядок поселення у Готель і оплати послуг Готелю

     

    3.1. Плата за проживання і послуги, що надаються Готелем, здійснюється готівкою, за безготівковим розрахунком або кредитними картками, згідно чинного в Готелі прейскуранту цін на проживання. Оплата за проживання та додаткові послуги здійснюється в національній грошовій одиниці – гривні.

    3.2. При своєчасному анулюванні повертається 100% оплати.

    3.3. При  запізненні Гостя більш ніж на одну добу гарантована бронь анулюється, а здійснена передоплата за проживання поверненню не підлягає.

    3.4. У разі пізнього анулювання броні поселення повертається 50% предоплати за проживання.

    3.5. Номер (місце) в Готелі надається Гостю після пред’явлення паспорта або іншого документа, що засвідчує особу.

    3.6. Ранній  заїзд або пізній виїзд надається Гостям тільки за наявності в Готелі вільних місць у відповідності до прейскуранту.

    3.7. Гість повинен повідомити адміністрацію Готелю про бажання виїхати раніше обумовленого терміну. При цьому якщо попередження зроблено за 3 доби до виїзду, повертається 100% вартості оплачених послуг. Якщо попередження зроблено за 1-2 доби – повертається 50%. Якщо до моменту виїзду залишилось менше 24 год, оплата за проживання поверненню не підлягає.

    3.8. За для запобігання матеріально-технічних втрат, Гість при поселенні залишає адміністратору Готелю страховий депозит, який повертається при виселенні за умови цілісності міні-бару та інвентарю в номері.

    1. Обов’язки Гостя Готелю «LARK»

     

    4.1. Гість зобов’язаний:

     

    4.1.1. Дотримуватись порядку в Готелі, викидувати сміття виключно у спеціально відведених для цього місцях;

    4.1.2. Дбайливо ставитися до майна Готелю;

    4.1.3. Не вчиняти дій, що порушують спокій та заважають іншим Гостям;

    4.1.4. Дотримуватися правил Пожежної безпеки;

    4.1.5. Не допускати сторонніх осіб у номер;

    4.1.6. При виході з номеру: закрити водопровідні крани, зачинити вікна та двері балкону, вимкнути світло та апаратуру, що знаходиться в номері, зачинити двері номеру на замок;

    4.1.7. При виїзді з Готелю у повному обсязі розрахуватися за всі надані послуги і здати ключ від номеру черговому адміністратору;

    4.1.8. У разі пошкодження майна Готеля Гість компенсує його  вартість у відповідності з внутрішніми документами Готелю.

          4.2. З метою забезпечення порядку та безпеки в Готелі Гостю протягом проживання у Готелі забороняється:

     

    4.2.1. Користуватися нагрівальними приладами;

    4.2.2. Заносити на територію Готелю і зберігати в номері матеріали і предмети, якi небезпечні для життя і здоров’я оточуючих;

    4.2.3. Переставляти і виносити меблі з номера Готелю;

    4.2.4. Порушувати загальновизнані норми поведінки;

    4.2.5. Заподіювати шкоду майну Готелю;

    4.2.6. За втрату (пошкодження) ключа та/або брелока від номеру, Гість зобов’язаний сплатити штраф у розмірі 100 грн.

     

    1. Відповідальність Готелю

     

    5.1. За умови невиконання повністю або частково договірних зобов’язань, пов’язаних з наданням готельних послуг Готель залишає за собою право замінити їх на рівнозначні або вищого порядку.

    5.2. Претензії і скарги на обслуговування Готель приймає, розглядає і усуває тільки під час перебування Гостя у Готелі. Після виїзду Гостя з Готелю, претензії не приймаються і не розглядаються. Скарги і заяви Гостей повинні розглядатися адміністрацією Готелю згідно з чинним законодавством України.

    5.3. У разі виявлення забутих речей Готель зобов’язаний негайно повідомити про це Гостя (за умови, що їх власник відомий). На письмову вимогу Гостя можлива пересилка йому забутих речей за рахунок Гостя. Забуті Гостем продукти харчування підлягають утилізації.

    5.4. Готель звільняється від відповідальності за часткове або  повне  ненадання готельних послуг, якщо це стало наслідком форс-мажорних обставин (пожежі, стихійного лиха, удару блискавки, сильних дощів, вітрів, злив, ураганів, снігу, граду, смерчу, збою у подачі газопостачання, водопостачання та/або електропостачання).

    1. Контроль за дотриманням правил

     

    6.1. Контроль за дотриманням персоналом Готелю цих правил здійснюється адміністрацією Готелю.

    6.2. З усіх інших питань, що не врегульовані цими правилами, відносини між Готелем та Гостем врегульовується чинним законодавством України.

    Бажаємо приємного відпочинку!